Vår kvalitetsstandard

 

Alt vi gjør, gjør vi i henhold til kvalitetsstandarden vår.
Vi lover å sette deg i førersetet, og dette gjør vi ved å tilby glimrende kundeservice og biler som vedlikeholdes og rengjøres etter de beste standarder.
Vi ønsker å hjelpe verden på veien videre, og det innebærer å gjøre det lille ekstra for deg, slik at du kan komme deg på veien og føle deg trygg, uansett hva livet bringer.
For å gjøre denne lovnaden til virkelighet følger vi følgende beste praksiser på utleiestedene våre.
 

Complete Clean Pledge

Rene biler har alltid vært viktig for oss. Med vårt Complete Clean Pledge® tar vi rengjøringen av biler og filialer til et nytt nivå, slik at du føle deg trygg hver eneste gang du leier bil av oss.

Complete Clean Pledge

Mindre personlig kontakt

Vi vil at leieprosessen din skal være så intuitiv og enkel som mulig. Derfor strekker vi oss enda lengre for å kunne tilby høyteknologiske digitale verktøy som gir mindre personlig kontakt uten at det går utover servicen.

Low Touch Transactions

Fremragende kundeservice

God kundeservice begynner med å lytte. Vi tar oss tid til å forstå dine behov, sånn at vi kan tilby den beste løsningen. Oppmerksomheten vi vier kundene våre, er det som har gjort oss til en globalt ledende aktør innen mobilitet. Kunder kommer til oss – og blir hos oss – fordi vi gjør vårt ytterste for å levere en enestående og personlig opplevelse.

Bilvedlikehold og sikkerhet

Ingenting er viktigere for oss enn kundenes sikkerhet. Vi overholder eller overgår produsentens retningslinjer for skifte av dekk og olje for å forsikre oss om at du får en trygg og problemfri leieopplevelse.

Vehicle Maintenance

Visuell inspeksjon av alle biler  

Som en del av kvalitetsstandarden vår utfører vi en siste kvalitetssjekk på alle biler før vi leier dem ut. Dette innebærer også at du mottar dokumentasjon om bilens stand før du leier den, noe som gjør at du får ro i sjelen og kan konsentrere deg om veien foran deg.